موج تبلیغاتی شمال // هر پژوهشگری می تواند با تولید پژوهشهای مختلف به صورت سلیقه ای و یا سفارشی نتایج به دست آمده را منتشر و در اختیار عموم قرار دهد.
اغلب این پژوهشها کاربردی است و جنبه های علمی آنها صرفا برای پژوهشگران است، نمی دانم انتشار آمار علمی برای مخاطبین عام چه سودی دارد! و اینکه در زمان حال بسیاری از این پژوهشها سفارشی است.
مجله اینترنتی اخبار مدیریت ، دکتر حجت بقایی ( پژوهشگر و مشاور تحقیق و توسعه ) در گفتگو با شهروند خبرنگار ادامه داد : من در این چند سال اخیر حداقل مدیریت چند انجمن علمی را داشته و دارم و می توانم علاوه بر پژوهشکده هایی که با ایشان همکاری دارم ، خودم هم پژوهشکده با موضوعات مرتبط با پژوهشها و یا به پیشنهاد سفارش دهندگان پژوهش ، راه اندازی کنم ...
اینجا لازمه این نکته را یادآوری کنم که : هر پژوهشگری با کمی ارتباط می تواند این کار را انجام دهد ،
می گویم پژوهش ، فکر نکنید با موسسات نامعتبر را گفتم ، بلکه با منابعی همکاری می کنم که حرفشان و نظرسنجی هایشان سند معتبر است ... در بهترین نقاط دنیا .
و یا هر از چند وقت بخواهم ، برندی را بالا ببرم و یا نابود کنم .
شخصیتی را محبوب کنم و یا ...
و این قدرت یک پژوهشگر است من کاره ای نیستم ، یاد گرفته ام . همین.
(( این را به شما خبرنگار محترم جهت اطلاع گفتم که شما را به خدا اینقدر این نظرسنجیها که اغلب در تخریب چهره ایران عزیزمان و یا شخصیتهای علمی ، فرهنگی و یا سیاسی است )) منتشر نکنید ، بازنشر نکنید،
و با اعتماد به آمار ایشان وجه علمی به آنها ندهید ، و برای نام ایران ارزش و احترام قائل شوید ...
دکتر بقایی در پایان افزود : اینها را گفتم ، که بدانید هر پژوهشگری می تواند با تشکیل یک تیم پژوهشی ۵ نفره در امور پژوهش ورود نموده و نتایج تحقیقات را در موضوعات مختلف در اختیار رسانه ها قرار دهد.
و این نظرسنجیها گاه با اهداف خاص منتشر می شوند. مخاطبین باید آگاه باشند.
---------------
تذکر : این مصاحبه منتشر نشد ، من طبق سئوالات پاسخ دادم و پای حرفهایم هستم . . .
مصاحبه شهروندخبرنگار با : دکتر حجت بقایی
( پژوهشگر و مشاور تحقیق و توسعه )
منبع : مجله اینترنتی اخبار مدیریت
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0